Az eNET Internetkutató Kft. adatbányászati üzletága 2018 óta nyújt bevásárlóközpont látogatói statisztikán alapuló döntéstámogató szolgáltatást. Az általunk fejlesztett elemző rendszer lehetőséget nyújt külső és belső adatok gyűjtésére, az adatok integrált feldolgozására, elemzésére és vizualizációjára.

A rendszer megismerhetővé teszi a bevásárlóközpontba és adott zónába belépők mozgásának dinamikáját és a látogatók viselkedését, demográfiai alapú adatelemzéseket nyújt, továbbá lehetővé teszi a költési hajlandóság elemzését és az ezáltal segíti az egyes zónák értékének meghatározását.*


Mindezek révén a PLÁZA MONITOR hatékony eszközt jelent az üzemeltetéshez szükséges üzleti döntések meghozatalához.

A PLÁZA MONITOR funkciói

SZÁMOS ADATFORRÁS SZINKRONIZÁLÁSA

Különböző adatforrás integrálása és felhasználása az adatelemzésekhez: belépőkapuk, Wifi hálózat, pláza applikáció, parkolási rendszer, totemek, pénzforgalmi adatok, Google API, Google Business, social felületek.

„OKOS LÁTOGATÓSZÁM”

A bevásárlóközpontban lévő forgalom modellezése és részletes elemzése pl.: zónánkénti látogatószám, látogatott üzletek száma, eltöltött idő, üzletek látogatottsága.

MOZGÁSELEMZÉS

Látogatói hőtérkép és a vásárlói szokások kiértékelése (GDPR kompatibilis megoldás).

KÖLTÉSI HAJLANDÓSÁG

A látogatói aktivitás és a költések közti összefüggések becslése az adatelemzések alapján.

VERSENYTÁRS FIGYELÉS

Időszaki összehasonlítások a versenytársak forgalmi adataival, a különbségek feltárása.

ÉRTÉKELÉSEK

A Google Business segítségével értékelések összesítése és gyűjtése.

KÖZPONTI ADATBÁZIS

Az összegyűjtött adatok elérhetővé tétele egy központi adatbázisban, historikus visszakereshetőség.

ONLINE DASHBOARD

A kimutatások és trendek egy összesítő felületen kerülnek megjelenítésre.

*Egyes felsorolt funkciók alkalmazásának feltétele a bevásárlóközpontban lévő infrastruktúra megléte, illetve kialakítása.

A PLÁZA MONITOR által biztosított előnyök

KOMPLEX RÁLÁTÁS  

A különböző forrású adatok integrált feldolgozása révén a korábbinál pontosabb és komplexebb képet nyújt az üzemeltetők számára a látogatási jellemzőkről.

HATÉKONY DÖNTÉSTÁMOGATÁS

A részletesebb látogatói információk hatékonyt eszközt nyújtanak számos üzleti döntés megalapozott meghozatalához (pl. reklámfelületek- illetve üzletek értékének meghatározása).

ÖSSZEHASONLÍTHATÓSÁG 

Az időbeli és zónánkénti látogatószám összehasonlíthatósága mellett a rendszer lehetőséget biztosít a versenytársak adataival történő összehasonlításra.

RUGALMAS BŐVÍTHETŐSÉG 

Az adatbázis tetszés szerint rugalmasan és modulárisan bővíthető további adatforrássokkal, pl. szenzoros mérőeszközök, nyílt Wifi hálózat, parkoló adatok, saját applikáció adatok.

ÉRTÉKES ÜZLETI INFORMÁCIÓK 

A demográfiai és költési hajlandóság alapján modellezett látógatói útvonalak értékes üzleti információkat jelentenek.

KÖNNYŰ ÁTTEKINTHETŐSÉG 

Az információkat egyszerűen kezelhető és átlátható online felületen bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére.

Gondolta volna?

15
adatbányász szakértő
50+
befejezett projekt
15+
ügyfél
50.000+
óra adatbányászati tapasztalat

Kapcsolat

PERÉDI SZILÁRD

szenior adatbányászati tanácsadó

szilard.peredi (@) enet.hu

Írjon üzenetet!

Aktuális

eNET videójáték és E-sport kutatás 2022

2022. 06. 21.

  Az e-sport játékokkal játszók – legyenek akár csak alkalmi gamerek, vagy komolyabb versenyzők – száma évről évre növekszik, és ezt a növekedést a Covid-19 miatti lezárások feloldása sem lassította – derül ki az eNET legfrissebb kutatásából. A 2022 április

tovább >

Zöld közlekedés

2022. 06. 07.

  A közlekedés zöldítése nemcsak a kibocsátáscsökkentő célok és a klímaváltozás mérséklése miatt kiemelt fontosságú, hanem hozzájárul a tiszta levegőhöz és ezáltal az egészségesebb környezethez. A közlekedés megújuló alapra helyezése érdekében jött létre Magyarországon a Zöld Busz Program, amelynek célja

tovább >

A plafont súrolja a hazai okostelefon-használat

2022. 05. 25.

  Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban, derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk

tovább >