Az eNET Magyarország Kft. megalakulása óta elkötelezett amellett, hogy munkatársai számára folyamatos fejlődési lehetőségeket biztosítson. A GINOP PLUSZ 3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című projekt keretében lehetőségünk volt több munkatársunk képzésére és fejlesztésére is.
A TÁMOGATÁSRÓL
A projekt keretében 5.177.340,- forint támogatási összeg felhasználásával 2024 őszén lehetőségünk volt 28 munkatársunk képzésére, fejlesztésére.
A képzéseken résztvevő kollégák olyan módszertanokat és eszközöket sajátítottak el, melyekkel tanácsadói munkájukat hatékonyabban, eredményesebben, nagyobb ügyfélelégedettséggel végezhetik a jövőben. Tanácsadóként mindennapi munkánk során tapasztaljuk a kommunikáció jelentőségét, a váratlan helyzetekkel járó stressz hatékony kezelésének súlyát, az ügyféligények pontos megértésének és kiszolgálásának fontosságát, valamint az eredményes projektmenedzseri munka hozzáadott értékét.
Képzések
A tulajdonosi és munkatársi igények felmérése után jelöltük ki az alábbi képzési irányokat és találtunk rá az Agora Intézetre, mint a megvalósításban támogató partnerünkre.
Projektek vezetése: A szeptember 12-e és október 4-e között megvalósuló 30 órás képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek projektet önállóan vezetni; a határidőket figyelembe véve és betartva, hatékonyabban tudják elvégezni a feladataikat, részt tudjanak venni a munkafolyamatokban és projektekben úgy, hogy lássák saját szerepüket az egészben.
Erőszakmentes érdekérvényesítés gyakorlatban: A képzés célja egy 20 órás tréning keretében a résztvevők verbális és metakommunikációs képességeinek fejlesztése, a tudatos, helyzethez igazodó kommunikáció elősegítése, az erőszakmentes érdekérvényesítés megismertetése és begyakorlása. A résztvevők személyes kompetenciájának és ezáltal a hatékonyabb érdekérvényesítő képesség, valamint az egyén hatékonyabb munkavégzésének fejlesztése szeptember 26-27-én zajlott.
Kiégés és stressz kezelése a gyakorlatban: Október 10-11-én tartott képzésünkön résztvevő munkatársainkat támogatjuk a stressz kezelésében, a kiégés megelőzésében. A tréning célja, hogy a résztvevők sajátélményű tapasztalatok által képessé váljanak arra, hogy meghatározzák a számukra leginkább hatékony vagy alkalmazható stresszkezelési módszereket.
Ügyféligények és megoldások a 21.században: A tréning során azon dolgozunk, hogy a résztvevőkben tudatosuljon, hogy gondolataik hogyan és mi alapján rendeződnek, illetve ezen gondolatok hogyan determinálják a későbbi verbális és nonverbális megnyilvánulásainkat az ügyfelek felé. A képzés célja továbbá a munkatársak készségeinek fejlesztése az ügyféligények professzionális feltérképezésében és azokra adott releváns válaszokban, megoldásokban. A 30 órás tréninget november 7-8-án, valamint 22-én valósítottuk meg.

Örülünk, hogy a GINOP PLUSZ pályázat keretében lehetőségünk volt a fenti képzések megvalósítására, melyek által nemcsak a személyes és szakmai fejlődést biztosítjuk, hanem egy még erősebb, összetartóbb és hatékonyabb közösséget építünk, mely készen áll a jövő kihívásaira.