SALES TÁMOGATÓ ÉS MARKETING GYAKORNOK

2024. 04. 09.

Szeretnéd belevetni magad egy dinamikus, eredményorientált környezetbe? Fedezd fel a szakmai fejlődés és tapasztalatszerzés lehetőségét velünk! Csatlakozz csapatunkhoz, ahol tapasztalt mentoroktól tanulhatsz, éles projekteken dolgozhatsz és betekintést nyerhetsz a szakmai élet izgalmas világába. Indítsd el a karriered a siker útján, jelentkezz most, és válj részévé csapatunknak!

Jelentkezz hozzánk, ha

  • Szeretnél egy jó hangulatú csapat tagja lenni
  • Egyetemi tanulmányaiddal összhangban tapasztalt szakértőktől szeretnél tanulni, életszerű problémákon dolgozni
  • Gyakorlatban szeretnéd megismerni egy KKV marketing folyamatait
  • Szeretnéd megismerni az ajánlatok elkészítésével járó feladatokat és folyamatokat
  • Szereted az adminisztratív jellegű feladatokat és jó is vagy benne
  • Van már némi irodai munkatapasztalatod és szívesen vállalsz ügyintézési feladatokat
  • Jó problémamegoldó készséggel rendelkezel
  • Precíz és alapos vagy
  • A határidők motiválóan hatnak rád
  • Felhasználói szintű Microsoft Word, Excel és Outlook tudással rendelkezel
  • A Facebook-ot és a LinkedIn-t jól ismered, van gyakorlatod a használatukban
  • Fejlődőképes és tanulékony vagy
  • Talpraesett és önálló vagy
  • Szeretsz kommunikálni és kreatívan gondolkodsz
  • Tudsz vállalni legalább heti átlag 20 óra munkát
  • Minimum egy évre tudod vállalni a gyakornoki munkát

Amiben számítunk Rád:

  • Közösségi média felületek kezelése: Facebook, LinkedIn, X (Twitter)
  • Weboldal adminisztrációs feladatainak ellátása
  • Content készítés szakértő kollégák iránymutatásai alapján
  • Fordítási feladatok angol nyelvre
  • Marketing analitikák és riportok készítése
  • Álláshirdetések menedzselése
  • Kapcsolattartás alvállalkozókkal, kollégákkal
  • Miniprojektek end-to-end menedzselése (pl. névjegykártya rendelés)
  • Ajánlatadási tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése
  • Nyilvántartások naprakész vezetése
  • Ajánlatok összeállításában való részvétel
  • Beszerzési rendszerek használata
  • Adatszolgáltatások teljesítése
  • Szerződések előkészítésében való részvétel

Előnyt jelentenek az alábbi ismeretek, ugyanakkor, ha nem rendelkezel velük, nem gond, hiszen megtanulható a betanulás során:

  • X (Twitter)
  • WordPress weboldalszerkesztő
  • Facebook Hirdetéskezelő
  • Canva
  • Google Analytics

Bér: bruttó 1.900,-/ óra (iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatással)

Munkaidő: legalább heti 20 óra rugalmas időbeosztásban; hétfő-péntek 8:30-17:00 óra között; fejlődésed érdekében irodai munkavégzéssel

Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Ipar utca 5.

Ha szeretnél egy összetartó csapatban fejlődni, gyakorlati tapasztalatot szerezni, köztünk a helyed, jelentkezz MOST!

Jelentkezés

    Kapcsolat

    FEKETE ERIKA

    HR vezető

    Írj üzenetet!