ÉRTÉKESÍTÉST TÁMOGATÓ KOORDINÁTOR
2022. 08. 05.
Legyél meghatározó tagja Értékesítést támogató üzletágunk csapatának, kamatoztasd nálunk tudásodat és légy részese a digitalizációs fejlődésnek! Stabil vállalati háttér és szakmailag kiemelkedő közösség vár rád – az eNET Magyarország egyik meghatározó tanácsadó cége már több mint 20 éve.
Ebben a feladatkörben Te fogsz felelni cégünkben az account menedzserek értékesítési tevékenységének koordinálásáért.
Feladatok, amiben számítunk Rád:
- Először megismered a cégünk szolgáltatási területeit, – foglalkozunk többek között energetikai- és távközlési tanácsadással, pályázatmenedzsmenttel, projektmenedzsmenttel, adatbányászattal és piackutatással – majd te fogod támogatni a szervezeti egységeink külső ügyfeleink felé történő közös fellépését, keresztértékesítését.
- Koordinálni fogod 10-15 fő szakértő kolléga CRM tevékenységét (account menedzserek), akik szakmai feladataik mellett értékesítési feladatokat is ellátnak az ügyfeleknél.
- A koordinációs feladatok fókuszában a következők állnak: account menedzserek tevékenységének irányban tartása, sales tervezés és az értékesítési feladatok ellenőrzése.
- Te fogod vezetni a CRM és sales feladatok nyilvántartását.
- Biztosítani fogod az account menedzserek rendszeres teljesítménymérését. (A rendszeres account menedzser státusz megbeszélésen ellenőrizned kell a korábbi kitűzött feladatok teljesülését.)
- Te fogod koordinálni az account menedzserek értékesítési tudásának fejlesztését. (Például sales képzést vagy más üzletágak által nyújtott szolgáltatások megismerését kell megszervezned.)
- Rendszeresen egyeztetni fogsz az account menedzserekkel, a Key account menedzserrel és az üzletági szakterületekkel.
- Te fogod biztosítani a cégünk értékesítési folyamatának támogatását.
- Sales riportokat és kimutatásokat készítesz a cégvezetésnek.
- Ez egy teljesen új feladatkör, így annak kialakításában és optimalizálásában is számítunk ötleteidre.
Elvárásaink, amiknek szeretnék, hogy megfelelj:
- Felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezz.
- 2-3 év szakmai tapasztalatod legyen tanácsadói/szolgáltatói területen.
- Emberi tulajdonságok, amelyeket leginkább értékelünk ebben a feladatkörben: nyitottság, precizitás, proaktivitás és rugalmasság.
- Képességek, amelyek fontosak a feladatkör ellátásához: szervezési, megoldáskeresési, kapcsolatteremtési, időmenedzsment és struktúra alkotási
- MS Office haladó szintű felhasználói ismerete, kiemelten MS Excel.
Előnyt jelent:
- Ha értékesítés-támogatói illetve értékesítési feladatokban szerzett szakmai tapasztalattal már rendelkezel.
- Használtál már munkád során valamilyen CRM rendszert.
Amit kínálunk ebben a feladatkörben:
- Határozatlan idejű munkaszerződés, teljes állásban, 3 hónapos próbaidővel
- Bruttó fizetési sáv: 445.000-670.000 Ft (tapasztalattól függően)
- Teljesítmény alapú bónusz (átlagosan évi 2-3 havi bérnek megfelelően)
- Hosszú távú, stabil és perspektívát nyújtó munkahely
- Folyamatos fejlődési, képzési lehetőséget biztosítunk, amely a munkádat segíteni tudja
- Munkavégzés helye: eNET Kft. (1095 Budapest, Ipar u. 5.)
- Home office lehetőség
- Munkavégzéshez biztosított eszközök: számítógép
- Munkakezdés: azonnal
Kiválasztás menete ebben a feladatkörben:
- Miután elküldted jelentkezésed, előszűrjük a szakmai önéletrajzod és amit még fontosnak tartottál leírni magaddal kapcsolatban.
- Azt követően behívunk egy 1. körös személyes szakmai-HR interjúra, ahol megismerkedhetsz velünk és az irodával, ahol dolgozunk.
- Egy 2. körös személyes interjúra hívunk be ismét, ahol a tulajdonos(ok)kal fogsz találkozni.
- Végül bízunk abban, hogy ajánlatunk elnyeri a tetszésed és mielőbb el tudjuk kezdeni a közös munkát.