ÉRTÉKESÍTÉST TÁMOGATÓ KOORDINÁTOR

2022. 08. 05.

Legyél meghatározó tagja Értékesítést támogató üzletágunk csapatának, kamatoztasd nálunk tudásodat és légy részese a digitalizációs fejlődésnek! Stabil vállalati háttér és szakmailag kiemelkedő közösség vár rád – az eNET Magyarország egyik meghatározó tanácsadó cége már több mint 20 éve.

Ebben a feladatkörben Te fogsz felelni cégünkben az account menedzserek értékesítési tevékenységének koordinálásáért.

Feladatok, amiben számítunk Rád:

  • Először megismered a cégünk szolgáltatási területeit, – foglalkozunk többek között energetikai- és távközlési tanácsadással, pályázatmenedzsmenttel, projektmenedzsmenttel, adatbányászattal és piackutatással – majd te fogod támogatni a szervezeti egységeink külső ügyfeleink felé történő közös fellépését, keresztértékesítését.
  • Koordinálni fogod 10-15 fő szakértő kolléga CRM tevékenységét (account menedzserek), akik szakmai feladataik mellett értékesítési feladatokat is ellátnak az ügyfeleknél.
  • A koordinációs feladatok fókuszában a következők állnak: account menedzserek tevékenységének irányban tartása, sales tervezés és az értékesítési feladatok ellenőrzése.
  • Te fogod vezetni a CRM és sales feladatok nyilvántartását.
  • Biztosítani fogod az account menedzserek rendszeres teljesítménymérését. (A rendszeres account menedzser státusz megbeszélésen ellenőrizned kell a korábbi kitűzött feladatok teljesülését.)
  • Te fogod koordinálni az account menedzserek értékesítési tudásának fejlesztését. (Például sales képzést vagy más üzletágak által nyújtott szolgáltatások megismerését kell megszervezned.)
  • Rendszeresen egyeztetni fogsz az account menedzserekkel, a Key account menedzserrel és az üzletági szakterületekkel.
  • Te fogod biztosítani a cégünk értékesítési folyamatának támogatását.
  • Sales riportokat és kimutatásokat készítesz a cégvezetésnek.
  • Ez egy teljesen új feladatkör, így annak kialakításában és optimalizálásában is számítunk ötleteidre.

Elvárásaink, amiknek szeretnék, hogy megfelelj:

  • Felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezz.
  • 2-3 év szakmai tapasztalatod legyen tanácsadói/szolgáltatói területen.
  • Emberi tulajdonságok, amelyeket leginkább értékelünk ebben a feladatkörben: nyitottság, precizitás, proaktivitás és rugalmasság.
  • Képességek, amelyek fontosak a feladatkör ellátásához: szervezési, megoldáskeresési, kapcsolatteremtési, időmenedzsment és struktúra alkotási
  • MS Office haladó szintű felhasználói ismerete, kiemelten MS Excel.

Előnyt jelent:

  • Ha értékesítés-támogatói illetve értékesítési feladatokban szerzett szakmai tapasztalattal már rendelkezel.
  • Használtál már munkád során valamilyen CRM rendszert.

Amit kínálunk ebben a feladatkörben:

  • Határozatlan idejű munkaszerződés, teljes állásban, 3 hónapos próbaidővel
  • Bruttó fizetési sáv: 445.000-670.000 Ft (tapasztalattól függően)
  • Teljesítmény alapú bónusz (átlagosan évi 2-3 havi bérnek megfelelően)
  • Hosszú távú, stabil és perspektívát nyújtó munkahely
  • Folyamatos fejlődési, képzési lehetőséget biztosítunk, amely a munkádat segíteni tudja
  • Munkavégzés helye: eNET Kft. (1095 Budapest, Ipar u. 5.)
  • Home office lehetőség
  • Munkavégzéshez biztosított eszközök: számítógép
  • Munkakezdés: azonnal

Kiválasztás menete ebben a feladatkörben:

  • Miután elküldted jelentkezésed, előszűrjük a szakmai önéletrajzod és amit még fontosnak tartottál leírni magaddal kapcsolatban.
  • Azt követően behívunk egy 1. körös személyes szakmai-HR interjúra, ahol megismerkedhetsz velünk és az irodával, ahol dolgozunk.
  • Egy 2. körös személyes interjúra hívunk be ismét, ahol a tulajdonos(ok)kal fogsz találkozni.
  • Végül bízunk abban, hogy ajánlatunk elnyeri a tetszésed és mielőbb el tudjuk kezdeni a közös munkát.